Vai vēlaties atgriezt preci? Nekādu problēmu!
Mēs cenšamies, lai mūsu klienti būtu apmierināti ar MAKEUP pakalpojumu, tāpēc piedāvājam ērtu preču atgriešanas sistēmu. Lai to izdarītu, jums jāveic dažas vienkāršas darbības.
1. Aizpildiet atbilstošo atgriešanas pieteikumu.
a) Gadījumā, ja pamanāt kurjera bojājumu pakai, lūdzu, nofotografējiet bojāto iepakojumu un atsakieties no iepakojuma.
b) Ja iepakojuma viengabalainība netiek pārkāpta, 14 dienu laikā no pirkuma dienas varat iesniegt iegādātās preces atteikumu, aizpildot iesniegumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešana ir iespējama tikai visam iepakojumam.
c) Jūs varat atgriezt neatbilstošas kvalitātes preces. Diemžēl pat slavenākie zīmoli nav pasargāti no ražošanas neveiksmēm. Ja saņēmāt bojātu preci, lūdzu, aizpildiet atbilstošo iesnieguma formu.
2. Izveidojiet lietojumprogrammas skenētu kopiju, produkta fotoattēlu un nosūtiet failus mūsu menedžeriem uz e-pasta adresi.
Preču fotogrāfijas palīdzēs mums izprast problēmu, paātrinās preču atgriešanas un naudas atgriešanas laiku. Pēc visu atgriešanas detaļu saskaņošanas ar menedžeri un nepieciešamo dokumentu aizpildīšanas iesaiņojiet preces maisiņā vai kastē. Lūgums iepakojumā/kastītē obligāti iekļaut iesniegumu un maksājuma dokumenta kopiju, bez kura nevarēsim pieņemt atgriešanu.
3. Kurjers paņems paku un organizēs atgriešanu.
4. 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas izsk atgrieztās preces un pieņemam lēmumu par naudas līdzekļu atgriešanu norādītajā kontā. Turklāt jūs epastā tiksiet informēts par atgriešanas statusu.
Esi pirmais kurš uzzina par izpārdošanām un jaunumiem!